Křišťálová inspirace Jaroslavy Urbanové

Časopis Záhady života přinesl velký rozhovor s Jaroslavou Urbanovu - autorkou knihy a CD Spirála moudrosti Amenius

... Paní Urbanová mě ve svém bytě přijala velice přátelsky. Když jsem se usadila na pohovku, nemohla jsem spustit oči z překrásného starého nábytku. Jako bych se náhle ocitla v úplně jiné době. Svým způsobem jsem ale měla pravdu. U dveří mě také upoutal zvláštní – tibetský - gong, který přímo magicky přitahoval mou pozornost. V tu chvíli jsem ještě neměla ani tušení, proč. Když se ještě za života Štěpána Urbana pořádaly Jupiterovské čtvrtky, byla jsem ještě lidově řečeno„na houbách.“

Autorka Jaroslava Urbanová je v odborných kruzích uznávána pro své jasnovidné schopnosti, nesčetněkrát prokázané přesnými předpověďmi.

Paní Jaroslava je podle mě mimořádná žena, z níž vyzařuje vnitřní klid a moudrost, která pro mě byla ve chvílích našeho setkání více než inspirující. Když se ke mně posadila a já zapnula diktafon, přestal pro nás čas existovat. Doslova. Usmívám se nad tím, protože zpětně vzato jsem nabyla dojmu, že jsem se v tom zvláštním pokoji paní Urbanové musela dostat do jakési nepochopitelné časové smyčky. Během povídání mě velmi často ale příjemně mrazilo v zádech a často jsem měla pocit, že tam nejsme samy. Náš společný rozhovor, jehož trvání jsem odhadovala asi tak dvě hodiny, ve skutečnosti trval téměř šest. A stále zůstalo mnoho věcí nevyřčeno…

• Lidé, kteří mi o vás vyprávěli z vlastních pozoruhodných zkušeností, mluvili o velkém daru jasnozřivosti, který vám byl dán. Překvapilo mě, že jste řekla, že svým způsobem jste trošku skeptik. Můžete mi to vysvětlit?

Velmi ráda. Já jsem totiž člověk, který si všechno rád prověřuje. Proto mám v sobě i určitou zdravou dávku skepticismu. Tuto vlastnost mám stále a děkuji za ni. Mnohdy si ani nepamatuji, co lidem - jak říkáte - >>předvídám<<. Oni pak za mnou přijdou třeba za rok a vyprávějí mi o tom, že se jim stalo přesně to, co jsem jim řekla. Koukám na ně nevěřícně, protože si to už většinou ani nepamatuji, ale na druhou stranu jsem ráda, že jsem jim mohla být nějak nápomocná. Nikdy však lidem nesděluji věci, které by mohly zasáhnout do jejich svobodné vůle, nebo by nepříznivě ovlivnily jejich osud. Existují určitá vyšší pravidla, kterými je nutné se řídit.
  • Pokračování rozhovoru si můžete přečíst na oficiálních stránkách autorky Jaroslavy Urbanové.

Jaroslava Urbanová, autorka několika oblíbených knih je v odborných kruzích uznávána pro své jasnovidné schopnosti, nesčetněkrát prokázané přesnými předpověďmi. Pokud máte zájem naladit se také u Vás doma na křištálovou inspiraci a zažít podobno atmosféru, doporučujeme Vás si zakoupit toto speciální CD Spirála moudrosti, které bylo natočeno podle její stejnojmenné knihy. Na CD Spirála moudrosti se podíleli a účinkují přátelé autorky kytarista Štěpán Rak hudba, mluvené slovo Alfred Strejček a  Jitka Molavcová. CD přináší posluchačům klid, pohodu a silný dramatický zážitek.

KOUPIT KNIHU

KOUPIT CD

Celý rozhovor vyšel v čísle 12/2013 v časopise Záhady života